به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، مدیرجهادکشاورزی سربیشه از برگزاری کارگاه بازاریابی با حضور اعضای صندوق های اعتبارات خرد زنان و کانون جوان روستایی در محل مرکز خدمات مود خبر داد وگفت: جهت تولید هر محصول و یا صنایع دستی ابتدا باید تحقیق و درصورتیکه محصول نیاز و سلیقه جامعه هدف باشد، تولید را شروع کرد.
مریم جوادی بایگی با بیان اینکه تولید بایستی مبتنی برفروش باش، افزود: برای بازاریابی و فروش یک محصول باید ابتدا بازارشناسی گردد و برای این موضوع تحقیق و پژوهش انجام داد و سپس تلاش کنیم مشتری جذب کنیم.
وی اظهار داشت: نهایتا درمرحله نهایی بازارداری باید انجام شود، باید مشتری جذب شده راحفظ کنیم و با ارائه خدمات خوب از قبیل کیفیت بالای خدمات پس ازفروش و بازار را تحلیل کنیم به این معنی که بدانیم محصول را به کجا و به چه کسانی باید بفروشیم تاهم سریعتر به سود دست پیداکرد وهم به قیمت بهتری بفروش برسد.
مدیرجهادکشاورزی سربیشه با اشاره به اینکه دربازاریابی تبلیغات هزینه نیست سرمایه گذاری هست، گفت : برای فروش بهتر محصولات کشاورزی باید برندسازی کنیم.